פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 16:32  17/01/10
מה כדאי לשאול לפני שנרשמים? האם למכללה לא צריך ללמוד לפסיכומטרי? מה הקריטריונים הכי חשובים בבחירת המקצוע לימוד והמקום בו אלמד? היכן אני רואה רשימה של מלגות אפשריות? מהי פגישת ייעוץ והאם היא בחינם? כשאני מתחילה ללמוד, יש תהליכים שאני צריכה לעשות? חוץ מללכת לבנק?... ולבסוף, האם יש ביקוש לבוגרי תואר ראשון תקשורת? תודה רבה!
ליהי | 14:54  19/01/10
היי עדי.. אני רואה שיש לך הרבה תהיות לגבי תחילת הלימודים, " מה עושים לפני שמחליטים.." וכאלה.. בתור סטודנטית לתקשורת באריאל, (שנה אחרונה) הייתי ממליצה לך להשתתף בימים פתוחים במקומות בהם מלמדים תקשורת, או כל דבר אחר שאת מתעניינת בו ולקבל את כל התשובות שלך שם. ביום הפתוח ישנם יועצים מעולים, וסטודנטים שיכולים לענות לך על כל השאלות הללו. אני התקבלתי ללא פסיכומטרי.. (אבל הייתה לי בגרות מעולה) ,ובכל מקרה יש שם גם מכינה שאפשר אולי לעשות במקום פסיכומטרי לפני שמתחילים.... שווה לברר לגבי מלגות, יש אתרים שלמים שמציעות מלגות בהתאם לצרכים, וכנ"ל גם רוב המכללות. פשוט צריך קודם להרשם ואז לנסות ולבקש. אני לא יודעת מה לגבי פגישות יעוץ בכל המוסדות אבל באריאל פגישת יעוץ היא בחינם, וביה"ס לתקשורת נחשב לאחד הטובים.. יום שישי הקרוב (22.1) יש יום פתוח, ושם תקבלי את כל התשובות. חוצמזה, יש מלגה למשתתפים ביום הפתוח, שזו כבר דרך טובה להתחיל:) על כל מקרה, מקווה שעזרתי, בהצלחה.
מנהלת הפורום | 13:48  21/01/10
נשמע שאת ממש בתחילת הדרך בנושא בחירת לימודים. בשל הראשוניות, מציעה לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע, אם את חיילת משוחררת תוכלי לקבל הנחה משמעותית במכון בו אני עובדת "אדם מילא". בכל מקרה חשוב שתפני לכל מקומות הלימוד בהם מלמדים תקשורת ותשווי. לכל מכללה צריך פסיכומטרי להוציא האוניברסיטה הפתוחה. יש לברר מה את אוהבת, האם את מחוברת לעיסוק, באיזה תפקידים תוכלי להשתלב והאם הכישורים שלך מתאימים לתחום העיסוק. בהצלחה
סגור