פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אם עד למשבר האחרון היה צריך "רק" לסיים תואר אקדמי מתאים או הסבה נכונה כדי להשתלב בשוק ההיי-טק, עתה הדברים השתנו: רק לבוגרי אוניברסיטאות מובחרות, רק בוגרים מצטיינים ורק כאלה שכבר מועסקים. הכתבה באמת משקפת את המצב שכבר ידוע לכולנו, בוגרי אוניברסיטה מוערכים יותר ע"י המעסיקים.
קרן | 15:46  14/01/10
לא ברור לי את מי את מקדמת פה, אבל המצב שאת מתארת כבר לא ככה, בטח שלא במקצועות. אני לומדת בקריה האקדמית אונו, בשנה שלישית, ואני לקראת הסמסטר השני כבר מתחילה למצוא את העבודה של אחרי התואר, כי זה כבר מגיע עוד מעט. אני רוצה להגיד לך שזה ממש, אבל ממש לא המצב. אלו שמתמודדים איתי על אותה משרה ומגיעים מאוניברסיטה לא מוערכים יותר ובטח שלא יותר מוצלחים (ולהיפך, רבים מהם נושרים בשלבים מוקדמים, אבל אני לא אכנס לפרטים). בולשיט. תפסיקי להרעיל את המחשבה של אנשים שמגיעים לכאן כדי להתייעץ. לא הוגן וזה לא אתי. כל אחד יעשה את הבחירה שלו לפי ההרגשה הפנימית שלו.
מנהלת הפורום | 09:55  16/01/10
זה לא מדויק, ההשתלבות בשוק העבודה מותנית בעוד גורמים וניתן להגיע לתפקידים משמעותיים ועמדות בכירות גם על בסיס רקע של לימודים במכללות. זה גם תלוי בתחום כמובן..
סגור