פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורי | 02:42  13/01/10
שלום. אני בן 27 ועדיין לא יודע מה אני רוצה לעשות בחיים. יש איזה מכון מומלץ שעוזר בבחירת מקצוע\לימודים? אציין שעד היום עשיתי כבר שתי בחירות שגויות , למדתי קורס הנהלת חשבונות והתחלתי ללמוד כלכלה באוניברסיטה הפתוחה.
מנהלת הפורום | 09:57  16/01/10
מציעה את המכון בו אני עובדת "מכון אדם מילא" שיש לו סניפים בכל הארץ. התקשר ל-2035*
יעל | 14:26  18/01/10
אורי שלום, אני יודעת שקשה לבחור תחום לימודים, אבל הייתי ממליצה לך לקבל כמה החלטות עם עצמך לפני שאתה ניגש למכוני המיון למיניהם אשר לפעמים רק מבלבלים אותך עם אפשרויות נוספות. נסה להיזכר למה בחרת את התחומים שבחרת, ולמה בסופו של דבר אתה חושב שזו הייתה בחירה לא נכונה. האם לא למדת את מה שחשבת שתלמד? האם העבודה לא מעניינת? האם אין תעסוקה? בהצלחה בבחירה, יעל
אילה | 13:02  17/02/10
אני חושבת שזה חשוב להתחבר למה שרצית מהתחלה ולראות אם זה באמת מה שאתה רוצה וללכת על זה, כי מה שאנחנו מעוניינים ללמוד בהתחלה בלי שיש לנו כל מיני שיקולים לא עניינים שנכנסים לעניין זה בד"כ מה שהכי מעניין אותנו. אני רואה את זה על אחי שהוא מהתחלה רצה להיות הנדסאי תעשייה וניהול ואז הוא התבלבל מכל מיני אופציות וחברים וכו ובסופו של דבר הוא עזב לימודים אחרים באמצע והלך ללמוד את התחום הזה.
סגור