פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מסיימת לימודי תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ובהתלבטות לגבי תואר שני. אני מאוד רוצה לעסוק בתחום של התפתחות הילד/ ריפוי בעיסוק או כל תחום טיםולי או אבחון אצל ילדים ומתבגרים. האם התחום הזה הוא רק לבעלי תואר ראשון בתחום או שבעזרת תואר שני כלשהו אני יכולה לעסוק בתחום זה? האם תואר שני בבריאות הציבור יוכל להקנות זאת או שהוא לתחום מחקרי בלבד? תודה רבה!
מנהלת הפורום | 10:00  16/01/10
ללא תואר ראשון בתחום טיפולי או בחינוך יהיה לך קשה לפנות לתחומים שציינת, ריפוי בעיסוק הוא בכלל מקצוע הנרכש ע"י לימודי תואר ראשון. לכן תצטרכי השלמות או הסבות. ההסבה הקצרה ביותר היא לימודי עו"ס של שנתיים לבעלי תואר ראשון. תואר שני בבריאות הציבור אינו למחקר בלבד, אך שוב מתאים יותר לבעלי תואר ראשון בסיעוד למשל, השאלה מה תעשי איתו אח"כ? למה את מכוונת בעיסוק? טיבעי שתלמדי משהו בכיוון של משאבי אנוש, יעוץ ארגוני, לימודי עבודה...
סגור