פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאסה | 12:38  02/01/10
שלום .. אני רוצה לעשות הסבה מקצועית כי כבר שנה וחצי מחפשת עבודה בתחום ואין באיזור שלנו (מקצוע ממש לא מבוקש - הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים ) , חושבת על קורס עד שנה .. הבעייה שאני ממש מתלבטת במה לבחור ומה חם בשוק וחוץ מזה יש לי בעיה רפואית .. חשבתי להיעזר בייעוץ תעסוקתי אבל הבנתי שזה עולה הרבה והסכום שאשלם לייעוץ אשלם חלק מתשלום הקורס .. מה לעשות במצב הזה ואיך לבחור קורס מתאים ?
מנהלת הפורום | 17:18  05/01/10
אני חושבת שלא ללכת ליעוץ מבזבז יותר כסף, כי כבר בחרת עיסוק שאינך מצליחה ליישם בשוק העבודה ויש לכך מחיר כלכלי ואישי. ולבחור כרגע שוב לא נכון יגבה מחיר כבד. כמו כן, חשוב לבחור בעיקר על פי שיקולים פנימיים ובתהליך יעוץ ניתן להכיר את כל השיקולים. ניתן גם בפגישה אחת לקבל הרבה במידה וקשה לך לךהגיע ליעוץ ארוך. במידה ולא תוכלי בכל זאת להגיע ליעוץ, מציעה לפנות לספרית המקצועות במכון "אדם מילא" ולקרוא על תחומי עיסוק שונים ברמת קורס מקצועי. יש לזכור כי האפשרויות מצומצמות יותר כשמדובר בקורסים מקצועיים לדוגמא: הנ"ח, נדל"ן, מזכירות רפואית, גרפיקה, סייעת לרופא שיניים, טכנאות, ועוד.בהצלחה
סגור