פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איריס | 18:16  26/12/09
שלום! אני בת 37 נשואה אמא ל-3 ילדים(13,8,2) רוצה כבר שנים ללמוד הוראה וכעת יש לי אפשרות אך אני מתלבטת לגבי זה כגיל שלי ואשמח להגיע ליעוץ והכוונה.
פילוסופר | 12:05  29/12/09
גיל 37 לא אמור להוות מכשול בפני עצמו, שימנע ממך לעבוד בתחום ההוראה (אם לזה התכוונת), לדעתי רוב המורים הינם סביב גילאי 30-40, ויש המון מורים אפילו יותר מבוגרים מזה. הוראה היום זה מקצוע נדרש, יש מחסור במורים ואני זוכר מספר לא קטן של כתבות באתרי החדשות השונים (לדוגמא YNET) שמפרסמים סיפורים אישיים של אנשים בגיל מבוגר הרבה יותר ממך שעברו הסבה להוראה מתחומים שונים. אני בן 33, עובד כמורה בבית ספר תיכון ואני יכול להגיד לך שגיל בוגר יכול להוות יתרון רב במקצועות החינוך וההוראה כיוון שהוא מכיל מרכיבים כמו למשל ניסיון חיים, ניסיון עם ילדים / נערים, דבר שמורה צעיר אולי לא כל כך מכיר. היכן את רוצה ללמוד הוראה? מהיכן את בארץ? (אני למדתי במסלול על יסודי להוראת אנגלית במכללת בית ברל ואם את רוצה אשמח לספר לך על הלימודים על סמך הניסיון שלי והחוויות שלי מהתחום ומהמכללה).
מנהלת הפורום | 17:29  05/01/10
צרי איתי קשר במכון ואשמח לתת לך יעוץ. התקשרי לכוכבית 2035
סגור