פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, היום אני הנדסאי מכונות עובד במחלקת הנדסה במפעל לעיבוד שבבי. סביבת עבודתי עשירה במהנדסים ותורמת מאוד ,אך תמיד אני מרגיש שאני הנדסאי. אל אף שאני מוביל פרוייקטים ותומך המון במחלקות הייצור תמיד ,כלפי ההנהלה אני רק שרטט . העניין מאוד מתסכל, מנהל ההנדסה שלי עוזב ולא יוחלף באחר. ולמרות שאני אחד הבחירים במחלקה מבחינת ידע ,ניסיון וגם ותק, לא ניבחרתי לאחד האחראים בטענה שרק מהנדסים יכולים להיות אחראים(ראש צוות). אני מעוניין להשלים לתואר ראשון, אך אני אב לילדים ואייני יכול להשלים למהנדס,(גם אין לי בגרויות מה שמקשה על עניין הקבלה) בן 30+ חושב להשלים לתואר במנהל עסקים אך חושש שהתואר לא יוסיף לי דבר, מה עוד שזה תואר יקר מאוד כ-70,000 ש"ח סכ"ה . אנה, נידרש לי יעוץ, אייני יכול לראות מהמקום שבו אני נימצא היום איך התואר יוכל להועיל לי, אך הדחף להשלמה דוחק בי יותר מתמיד. מודה מראש על כל יעוץ.
סגור