פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חיילת משוחררת | 10:21  23/12/09
שלום, אני בת 20,חיילת משוחררת,שירתי כמורה חיילת בחטיבה ויסודי-סוג של סייעת, מאוד מאוד אוהבת לעבוד ולהיות בחברת ילדים עושה זאת גם כיום כהתנדבות, השאלה האם נושא ההוראה יכול להתאים לי, הבנתי שאם התמקצע בנושא שמעניין אותי הלימודים גם והעברת החומר תהייה יותר מעניינת הכיוון הוא ספרות, האם ידוע משהו על החינוך הדמוקרטי האם אפשר ללמד גם יסודי שם? והאם ניתן ללמד קבוצות קטנות באילו מסגרות? ובכלל הודה לכל מי שימליץ לי על מסגרות שבהן לימוד חינוך יעזרו לי,כמו כן במה ניתן לעבוד איפה כדי ללמוד .ומבחינת השכר המחשבה השנייה שלי היא עבודה סוציאלית כך שאתם רואים שכנראה שאינ הולכת להיות עניה מרודה אך עם רצון ושאיפה לעזור לאנשים שצריכים זאת. אך עדין איפה למיטב ידיעתכם יש אפשרות להתקדם ולהתפתח ולתרום יותר? תודה
מנהלת הפורום | 17:38  05/01/10
מדובר בשני תחומים חברתיים, כלומר הכרוכים במגע שוטף עם אנשים כאשר האחד יותר שירותי והשני יותר טיפולי. בשני התחומים יש אפשרויות קידום כמורה ניתן להתקדם לריכוז שכבה, ניהול בי"ס, מגמה ופיקוח או לתחומי יעוץ כגון: יעוץ חינוכי והדרכת הורים (כמובן בתנאי שממשיכים ללמוד) כעו"ס ניתן לההתקדם לטיפול קליני, לניהול בתחום קהילתי ועוד הרבה התפתחויות שקצרה היריעה מלהכיל.. מציעה לשבת ולקרוא בספרית מידע על כל תחום בכדי לקבל תמונה מקיפה יותר.
סגור