פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חסוי | 22:21  22/12/09
אני רציתי לדעת מהם לימודי מידענות? מה לומדים שם? והכי פשוט שאפשר אני קוראת על וקוראת באינטרנט ולא מצליחה עוד להבין? בשביל מה צריך את המקצוע הזה? תודה
מנהלת הפורום | 17:46  05/01/10
מקצוע המידענות עוסק בתחום של מציאת ידע וארגונו. מכיוון שכיום העולם עתיר ידע יש צורך במידענים אשר מחפשים ידע לצרכים שונים כגון: לצורך מחקר, לצורך כתיבת עבודות, לצורך המצאה וקידום טכנולוגיות. היות והחיפוש נעשה מורכב יש צורך להתמצא במערכות טכנולוגיות, בשפה אנגלית ובעוד מיומנויות שבעבר לא נזקקו להם, החליטו להכשיר אנשי מקצוע בתחום. מציעה לקרוא על כך עוד בספרית המידע במכון "אדם מילא". אין הרבה מומות לימוד של התחום.
מה שלומדים במידענות זה לחפש באינטרנט ברמות וכלים שאדם מהשורה לא מכיר בתכלס כמעט ואין משרות ואין בזה עבודה , למדתי בזה לימודי תעודה בטכניון חיפשתי שנתיים עבודה ולא מצאתי ,זה בכל אופן הניסיון שלי בתחום
סגור