פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חייל משתחרר (אלי) | 20:12  21/12/09
שלום לכולם..אני חייל העומד לסיים שירות (בעוד כחודשיים) משלים כרגע 12 שנות לימוד ובגרות חלקית של 3 יח' מתמתיקה,3 יח' אנגלית ,2 יח' לשון והבעה, ו3 יח' בגיאוגרפיה. חשבתי על ניהול השיווק באחת המכללות,אך הרף קבלה ניראה לי די גבוה וייקח לי תקופה ארוכה לעשות זאת. לפי מה שהוסבר לי על מנת להתבל למכינה אני אמור שיהיה לי ממוצע של מעל 92 ב3 המקצועות העיקריים (עברית,אנגלית ומתמתיקה), או ציון של מעל 600 בפסיכומטרי. רציתי לדעת קודם האם מקצוע זה זמין לעבודות. איפה אוכל להירשם ללימודים בתנאים יחסית סבירים ולא בשמיים (וכן,אני מודע לכך שזה מקצוע איכותי לכן הדרישות גבוהות). יתר על כן האם עדיף ללמוד לתואר ראשון בתעשייה וניהול ולעשות תואר שני בהתמחות לשיווק,או ללמוד ראשית שיווק ואז להתמחות בקורס כמו ניהול מוצר. סליחה על החפירה ותודה לעוזרים
מנהלת הפורום | 17:43  05/01/10
כחייל משוחרר מגיע לך יעוץ מסובסד במחיר ממש נמוך במכון "אדם מילא", מציעה לך לנצל אותו היות ודרך האינטרנט קשה לתת יעוץ מקיף ומעמיק ולכלול את כל השיקולים ולפרוש את כל האופציות.
סגור