פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בן 35 +עובד בתחום האדמינסטרציה, מעונין לבצע הסבה מקצועית לתחום שבו אוכל להיות עצמאי ולהתפרנס בכבוד גם בגילאי ה50-60 אני מחפש משהו יותר בתחומי הממסד ופחות רפואה אלטרנטיבית שומע מאנשים שמכירים אותי המלצות על קלינאות תקשורת ואני אישית סקרן לגבי מקצוע הפיזיותרפיה (האמת שקלינאות תקשורת נשמעת לי כמו שגעון חולף בעוד שפיזיותרפיה אני יכול להאמין שתמיד יהיה בה שימוש ) יש למישהו המלצות בנדון (באנונימיות של האינטרנט אפשר להתוודות שלמעשה לא סיימתי את כל החובות לתואר ראשון - כך שאני יכול להשיג אישור על לימודים של 3 שנים לתואר ואפילו ממוצע ציונים טוב אבל לא את התואר עצמו (למדתי לפני יותר מ10 שנים.. )
שרית | 18:46  17/12/09
אני יכולה להעיד על קלינאות תקשורת, מאחר וזה מה שאני לומדת (בקריה האקדמית אונו), אז כמה דברים 1. אל תתן לגיל ולזמן שבו אתה לומד להרתיע אותך. בייחוד מקצוע כזה הוא מקצוע שדווקא אנשים בוגרים יותר עם ניסיון תעסוקתי וגם אקדמאי לומדים, כך שתרגיש ממש בטוח. 2. אני לא מאמינה שזה שגעון חולף, מאחר ורק בשנים האחרונות אנשים מבינים שיש בכלל בעייה כזו, ושיש אפשרות לטפל בה. לא מאמינה שזה יירד בפופולאריות שלו, כי יותר ויותר אנשים מרגישים נוח לפנות לקלינאי\ת תקשורת. ממליצה לך אולי להגיע לאחת מיועצות הלימוד אצלנו כדי ללמוד קצת יותר על החוג ואיך זה עובד. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 17:55  21/12/09
שני התחומים שציינת מבוקשים ויהיו מבוקשים תמיד, אך שניהם מצריכים לימודי תואר, כך שתצטרך להתחיל הכל מחדש, היות ולימודים מלפני 10 שנים, ללא תעודה אינם אקטואליים יותר. השאלה האם אתה מוכן לעשות דרך ארוכה ולהתחיל מההתחלה? במידה והשתובה היא לא מציעה לפנות לפגישת יעוץ פרונטלית בכדי להיכרך לעומק ולקחת בחשבון את כל השיקולים לשם בחירה מושכלת.
סגור