פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דניאל | 14:41  13/12/09
שלום . אני רוצה ללמוד טיפול בעזרת בעלי חיים ויש לי כמה שאלות בנושא 1.האם יש מכללה בה אפשר ללמוד את התואר הראשון וגם את ההיתמקצעות בטיפול בעזרת בעלי חיים? 2.איזה תואר ראשון אני צריכה בשביל ללמוד טיפול בעזרת בעלי חיים? 3. האם יש מכללות מומולצות? אשמח לקבל תשובה. תודה
מנהלת הפורום | 08:40  14/12/09
מדובר בלימודי תעודה, אך צריך תואר טיפולי מקדים בחינוך, עו"ס, פסיכולוגיה וכד'. לא מדובר בתואר אלא בתעודה וישנן מספר מכללות. לגביהן תקבלי מידע באתר זה בחיפוש לימודים. בהצלחה
רונה | 09:23  17/12/09
במכללת לוינסקי יש לימודי חינוך וסיוע בעזרת בע"ח. אני אמנם לומדת לתואר ראשון שם אבל אני יודעת שיש גם את מה שאת רוצה. אני בדקתי לגבי פסיכודרמה (במקום אחר) ואמרו לי שלא חשוב במה התואר אבל עדיף מדעי החברה/ חינוך/ פסיכולוגיה בשביל ללמוד את זה אז נראה לי שזה אותו דבר. תבדקי במכללות ושיהיה בהצלחה!
דלית | 09:34  20/12/09
המסלול של בע"ח בלוינסקי נהדר..ניתן לשלב את המסלול החל מהתואר הראשון ובסוף את מקבלת תואר בחינוך ושתי תעודות הוראה-חינוך וסיוע בעזרת בע"ח+חנ"מ לגילאי 6-21.
סגור