פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מישל | 09:33  13/12/09
שלום רב, אני בת 38, בעלת תואר I במש"א של אונ' בן-גוריון. טרם מצאתי עבודה בתחום. שוקלת הסבה להוראה מתוך משיכה מאד עקבית לתחום החינוך וממניעים פנימיים של הכרה בצורך במחנכים טובים ואכפתיים למען דור העתיד, ממש כך! האם ישנם תפקידי ניהול בתחום החינוך בהם יבואו לידי ביטוי 2 התחומים? האם כדאי ללכת על ת.הוראה או על מסלול חלופי? אשמח לתשובתכם... תודה וחג אורים שמח!
מנהלת הפורום | 08:43  14/12/09
תצטרכי לעשות הסבה לתחום ההוראה ורק אחרי שיהיה לך ניסיון כמורה, תוכלי לפנות לתפקידי נוהל בי"ס , פיקוח, ניהול אגף חינוך וכו'. בכל תפקיד ניהולי תוכלי ליישם חלק מלימודי משאבי אנוש. את יכולה גם לפנות כיום לערוץ הבלתי פורמאלי ולנסות למצוא תפקידי ניהול בתחומי החינוך הבלתי פורמאלי כגון: עמותות, מתנסי"ם, ופרויקטים חינוכיים שונים. בהצלחה
רונה | 13:07  17/12/09
היי! האמת שאם את נמשכת לתחום החינוך, ובאמת נראה שאת חדורת מוטיבציה ותחושת "שליחות", הייתי ממליצה לך אכן לעשות הסבה לתחום זה. אני בעצמי עברתי הסבה כזאת, בדיוק מאותן סיבות שציינת. מה שאת צריכה לעשות זה קודם כל הסבה להוראה (תעודת הוראה) בתחום שבו תבחרי ובטווח גילאים שבו תרצי ללמד. לאחר התנסות בהוראה, תוכלי להתקבל לתואר שני בתחומים שאכן עוסקים בניהול בעולם החינוך, כמו למשל ייעוץ חינוכי או ארגון וניהול מערכות חינוך. אני עברתי את ההסבה במכללת בית ברל, היתרון הגדול שם הוא שהם מציעים גם את התארים השניים האלו וגם תוכנית בהתאמה אישית לכל אקדמאי המעוניין בהסבה להוראה. אמנם אני לא מתעניינת כרגע בתואר שני, אך יש לי חברה טובה שכרגע לומדת בבית ברל לתואר בניהול וארגון מערכות חינוך, ואני בטוחה שהייתי ממשיכה ללמוד כאן במכללה אם הייתי מעוניינת בתואר שני (לא פוסלת בעתיד).
סגור