פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליהי | 22:19  05/12/09
היי :) אני מתכננת להכנס לשנה האוניברסיטאית הבאה ונוטה לכיוון מגמת פסיכולוגיה אבל יש כמה נושאים שלא ברורים לי והייתי מאד שמחה אם תוכלו להשלים לי את הפיסות החסרות: א. מהם היישומים של תואר ראשון בפסיכולוגיה בשוק העבודה? מהו פחות או יותר השכר ? מהו ההיצע והביקוש? האם אפשר להמשיך לתואר שני בתחום שאינו פסיכולוגיה? איזה? ב. שמעתי שגם אם משלימים תואר שני ישנה תקופת התמחות של שנתיים שבהן התנאים והשכר ממש גרועים וזה במידה שאתה בכלל מצליח להתקבל להתמחות, דבר שלפעמים לוקח שנים להגיע אליו. האם יש אמת בשמועה? מהם היישומים של תואר שני מלבד פסיכולוג קליני? האם ישנם יישומי תואר שני שלא דורשים התמחות? ג. האם אפשר לשלב תואר ראשון או שני בפסיכולוגיה עם תואר ממגמה שונה על מנת להרחיב את קשת המקצועות שבהם תוכל לעסוק בעתיד? איזה תארים? אילו מקצועות? כמו כן אני אשמח לכל מידע נוסף שתוכלו לנדב לי על לימודים או עיסוק בתחום הנ"ל ובתחומים נוספים שקרובים באופיים לפסיכולוגיה (סוציולוגיה, אנתרופולגיה,קרימנולוגיה, קלינאי תקשורת, אבחון ליקויי למידה, עבודה סולציאלית וכו...)
מנהלת הפורום | 19:02  21/12/09
הי ליהי את שואלת הרבה שאלות ופה בפורום יש מענה קצר לשאלות קצרות, אז בקצרה: הישומים של תואר ראשון בפסיכולוגיה הם תפקידי הדרכה, יעוץ לימודי או כל תפקיד המצריך תואר ראשון כלשהו. ישומים לתואר שני שהם לא פסיכולוגיה: לימודי עבודה, סוציולוגיה ארגונית המובילים לעיסוקים ביעוץ ארגוני ומשאבי אנוש, מיון כ"א, גיוס ועוד. ניתן ללמוד תואר שני במנהל עסקים או מדיניות ציבורית ולעסוק בתפקידי ניהול, ניתן לפנות לעיסוק של ממשק משתמש. ניתן ללמוד גם תחומים טיפוליים שונים כגון: תרפיה בארומנות, הנחיית קבוצות, הנחיית הורים, אבחון ל.למידה וכו'. תארים בפסיכולוגיה חוץ מקלינית הם: התמחות בפסיכולוגיה רפואית, חינוכית, תעסוקתית-חברתית-ארגונית, קלינית של הילד ושיקומית. לגבי שכר פני לפורום בנושא. לגבי פירוט של כל עיסוק שציינתי פני לספרית מידע במכון ":אדם מילא" בהצלחה
סגור