פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת | 12:18  05/12/09
שלום יש לי תואר ראשון במדעי החיים עבדתי תקופה מסויימת במעבדה ולא אהבתי את התחום החלטתי בשנה האחרונה לעשות תעודת הוראה וכיום אני באמצע הלימודים הבעיה שלי היא שאני יחסית צעירה - בת 27 ואני עוד נראת יותר צעירה לגילי בכל ביה"ס כשבאתי לראיון עבודה טרחו לציין שאני נראת ממש צעירה כמו תלמידה והביעו חשש שלא תיהיה לי סמכות בכיתה בגלל המראה הצעיר שלי אני ממש מתוסכלת ושוקלת לא להמשיך עם התעודת הוראה או לעשות תעודת הוראה ליסודי - כך פער הגילאים יהיה גדול יותר האם יש לך תובנות בנושא שיכולות לעזור לי.
מנהלת הפורום | 19:04  21/12/09
אולי בשלב זה תפני להוראה ביסודי ובשלב מאוחר יותר בחייך (שהרי את צעירה מאוד) פני להשלמה להוראה בתיכון.ניתן גם לפנות לתחום של ניטור מחקרים קליניים, תועמלנות רפואית, עבודה בכל מיני חברות המיצרות תרופות, מיכשור וציוד רפואי וכן לתחום של עריכת פטנטים.
סגור