פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חסוי | 17:11  12/11/09
אני כרגע בת 21 ואמורה להתחיל לימודים בשנה הבאה. בינתיים אני צריכה לעשות מכינה לשיפור בגרויות שלא בטוח שזה על הפרק וגם לעשות פסיכומטרי. בקצב הזה אני אצא לשוק העבודה בגיל 27 אפילו 28 (תלוי בשנים שצריך ללמוד לתואר) עם תואר ראשון אני מפחדת שלא אתקבל לשום מקום בגלל הגיל... אני שמעתתי על מקרים שבהם אנשים בשנות ה- 30 כמעט עפו ממקום עבודתם בגלל שהם "מבוגרים" האם זה אפשרי? האם יש צידוק לחשש שלי?
מנהלת הפורום | 11:34  14/11/09
אני חושבת שחששך מוגזם. יש לך בהחלט זמן וגם בגיל שלושים יש עוד שלושים שנות עבודה לפחות, אז אל דאגה.. בכל מקרה כרגע זה השלב לשפר וללמוד באמת מה שאוהבים כי אח"כ שיוניים גובים יותר מחיר.. קחי את הזמן להשלמות ולשיפורים ולפסיכומטרי וגם אם תגיעי רק בגיל 30 לעולם העבודה יהיה לך מספיק זמן להתמקצע ולהתמצב כפי שאת רוצה. בהצלחה
סגור