פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני מעוניין ללמוד אבל אין לי בגרות מכיוון שעברתי לחוץ לארץ לפני שסיום י'ב אני לא מעוניין להשלים בגרויות רציתי לדעת עם יש איזה מכללה או אוניברסיטה שמקבלת אנשים בלי בגרויות
חמי | 12:59  12/11/09
אם אין לך בגרות ופסיכומטרי, יש לך 2 אופציות, שתיהן קשורות לאוניברסיטה הפתוחה. 1)לימודים באוניברסיטה הפתוחה- לימודים עצמיים לרוב, בבית, עם מעט מפגשי הנחיה, צריך להתמודד עם רוב החומר לבד בבית וצריך משמעת עצמית גבוהה מאוד. 2)האופציה שאני בחרתי בה, לימודים בתחום מדעי החברה והרוח במכללת בית ברל הלימודים הם ללא פסיכומטרי כיוון שהתואר שמקבלים הוא של האוניברסיטה הפתוחה. למרות שהתואר הוא של הפתוחה, הלימודים הם פרונטאליים ומאפשרים לך קמפוס אמיתי ואווירה של כיתה שלא כמו בפתוחה. תוכניות הלימודים הם בתחום של חברה וממשל ואתה יכול לבחור אחד מהתחומים הבאים: מנהל ציבורי, קרימינולוגיה שלטון מקומי. כל התוכניות כוללות קורסים ייחודיים לבית ברל וקורסים רגילים של הפתוחה. מאוד ממליץ לך ללמוד שם , גם בגלל שהתואר מוכר ומאפשר לך לימודי המשך מתקדמים אם תירצה, וגם בגלל האווירה הטובה והנעימה שיש בלימודים שם. צירפתי לך לינק עם מידע מפורט על התוכנית, אבל אל תהסס לשאול עוד שאלות אם יש לך.. http://www.beitberl.ac.il/tearim/beducation/Pages/limudey_hevra_mimshal.aspx
תנאי הקבלה היחיד הוא ת"ז כחולה.. הלימודים בפתוחה הם עצמאיים, כאשר יש מפגשי הנחיה. לימודים כאלה מתאימים בעיקר לאנשים עם המון כח רצון ודבקות במטרה.. בהצלחה :)
מנהלת הפורום | 11:36  14/11/09
האוניברסיטה הפתוחה
סגור