פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מוטי | 13:20  05/11/09
שלום!! אני מאוד מעוניין בהסבה להוראה. אני בעל תואר במדעי החברה שאותו סיימתי שנה שעברה, אך הייתי בחו"ל ולא יכולתי להירשם לסמסטר א'. דיברתי עם מספר מכרים, אחד כבר מורה, והבנתי שבבית ברל (שם הוא למד) אפשר להתחיל לימודי הוראה בסמסטר ב'. האם זה נכון? האם המקום נחשב טוב? הוא המליץ לי על המקום אך אני רוצה לשמוע עוד דעות אם אפשר...
מנהלת הפורום | 16:57  07/11/09
בית ברל, מוסד ותיק מוכר ומקצועי. אך תצטרך לשאול סטודנטים לגבי המקום וכן לגבי סמסטר ב' תצטרך לפנות למכללה עצמה ולברר.
מוטי | 13:03  08/11/09
תודה רבה! ישבתי על הטלפון היום מהבוקר והבנתי שהם אכן מציעים תחילת לימודים מסמסטר ב' ! זה מעולה, ברוב המקומות שביררתי עליהם צריך לחכות עד לתחילת שנה הבאה... לא יצא לי לדבר עם סטודנטים עדיין אבל אני אלך על זה, תודה על התגובה. בכל אופן אני אנסה לחפש סטודנטים של המקום בפורומים נוספים.. תודה...
להתחיל בסמסטר ב'. אני לומד שם ויש איתי במסלול אנשים שהתחילו בסמסטר ב'. תעשה בדיקה בכמה מקומות ואז תחליט.. בהצלחה.
שיר ל. | 13:30  11/11/09
אני מאוד ממליצה על מכללת לוינסקי! למדתי שם והייתי ממש מרוצה!
שיר | 08:47  01/12/09
האם במכללת לוינסקי מלמדים רק במסלולי הוראה והסברה או שמא יש גם אופציות ללימודים אחרים. השתחררתי לא מזמן ואני כרגע עושה פסיכומטרי. אני לא כל כך סגורה על מה שאני רוצה ללמוד ומתלבטת רבות אם ללמוד הוראה או אפילו פסיכולוגיה. במקביל הייתי מאוד רוצה לקחת איזה קורס בשוק ההון. השאלה אם ניתן לעשות דבר כזה? ניתן לשלב בין השניים והאם מלמדים את הקורס הזה במכללה?
סגור