פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ורד | 15:34  12/10/09
אני מוענינת עשות הסבה בגיל 36 לריפוי בעיסוק אך אני חוששת שיציאה בגיל 40 לשוק עבודה בתחום חדש תגביל אותי. האם החששות שלי לגבי התחום הזה מוצדקים? מה הסיכויים שלילהשתלב מן המניין בשוק העבודה?
קורל | 16:27  13/10/09
אני יודעת שאיפה שאני לומדת, הקריה האקדמית אונו, יש חוג ממש מוצלח לזה. את יכולה אולי להתיעץ עם סטודנטים שלומדים שם, או יועצות הלימוד מהמכללה. אני כן יודעת שזה מסוג המקצועות שלא לומדים ישר אחרי הצבא או משהו קיצוני כזה, לכן אני לא מאמינה שתהיה לך בעייה, אבל נראה לי שזה מסוג השאלות שצריך לשאול בעל ניסיון. אם תרצי אשאיר לך פרטים של יועצת לימודים. בהצלחה
ורד | 12:22  18/10/09
קורל, תודה על התגובה אשמח באם תשאירי לי פרטים של יועצת לימודים, האם יש גם מסלול חרדי ללימודים בתחום בקרית אונו?
מנהלת הפורום | 12:36  14/10/09
באופן כללי לתחומי הטיפול ניתן לפנות וללמוד בכל גיל ויש אף יתרון לבשלות וניסיון חיים, עם זאת כדאי לשוחח עם מרפאה בעיסוק כדי להבין את התחום וכיצד מתנהל שוק העבודה בתחום. להערכתי ניתן להשתלב גם בגיל 40, אך בכדי לגבות את המלצתי רצוי שתשוחחי עם אדם העוסק בתחום. בהצלחה
סגור