פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מתעניינת לגבי לימודים לתואר ראשון בעבודה סוציולוגית, אך אינני יודעת פרטים לגבי תנאי קבלה-, ציוני בגרות ופסיכומטרי, אם בכלל קיימים לימודים במקצוע הזה לתואר ראשון או קודם לו לימודי סוציולוגיה? אשמח לקבל את הפרטים האלה ואף מעבר. תודה רבה וגמר חתימה טובה, מורן.
עדי רוזנר | 12:24  29/09/09
אני כותבת לך רק ממה שאני יודעת קודם כל, עדיף לך ללמוד עבודה סוציאלית שזה תואר B.S.W ולא ללמוד סוציולוגיה כי עבודה סוציאלית מיועד בדיוק למי שרוצה להמשיך ולהיות עובד/ת סוציאלי/ת. השנה ההרשמה כבר נסגרה בכל המקומות שמלמדים עו"ס, מה שאני אישית מתכננת לעשות זה כדי לא לבזב את שנה"ל הקרוב- ללמוד מדעי ההתנהגות או ב.א כללי במדעי החברה ואז שנה הבאה יהיו לי פטורים מקורסים מסויימים בלימודי העו"ס- אני עדיין מבררת לגבי זה (גם אני פרסמתי שאלה בפורום) לגבי תנאי קבלה אני מכירה רק את של מכללת אשקלון שדורשים 580 בפסיכומטרי ובאמת צריך ציון בקרבת 600 כדי ללמוד עו"ס, כמובן שבאוניברסיטאות הדרישות יותר גבוהות. תנסי לברר עם המכללות עצמן- מכללת אשקלון, מכללת ספיר ועוד בהצלחה
מורן ארד | 17:06  30/09/09
מנהלת הפורום | 16:56  02/10/09
הי מורן קצת בילבלת בין עבודה סוציאלית ללימודי סוציולוגיה שהם דברים שונים לחלוטין. שני התחומים נלמדים כתואר ראשון במכללות ובאוניברסיטאות.
סגור