פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בס"ד מה ההבדל בין מישהו שלמד לתעודה הוראה לבין תואר ראשון בחינוך(=תעודת הוראה? הן מבחינת שכר אפשרויות עבודה בשוק משכורת ואפשרויות קידום(הן לימודית והן כלכלית במקום עבודה.
סיון | 10:11  10/09/09
כביכול אין הבדל, המכללות מציעות לך תעודת הוראה ואת עוברת עבודה מעשית בזמן הלימודים כפעם פעמיים בשבוע. באונ' לא תמיד יש תעודת הוראה, וצריך להמשיך אחר-כך לסטאג' ולקחת סדנת סטאג'. מבחינת השכר אין הבדל, כי שבשתיהן תקבלי תואר. תשקלי מבחינת הנוחות התנאים והרמה מה ללמוד, והצעה אל תאמיני לכל מה שהמכללות מתארות לך מבחינת התנאים...
נדב | 15:45  10/09/09
היי. לא ניתן לעשות תעודת הוראה ללא תואר. אם הכוונה שלך היא למה ההבדל בין תואר ראשון כלשהו + תעודת הוראה, או תואר בחינוך B.Ed ותעודת הוראה, אז אין ממש הבדל מבחינת משכורת או תפקידים... יש לציין שתעודת הוראה אפשר לקבל רק לאחר תואר ראשון. אני למשל סיימתי תואר ראשון במדעי החברה והרוח ולאחר מכן למדתי לתעודת הוראה (בבית ברל). אחרי שהוצאתי את תעודת ההוראה קיבלתי ישר עבודה בהוראה במשרה מלאה. למרות זאת, תואר בחינוך מכשיר לתפקיד ההוראה ולעבודה בתחום החינוך בצורה הרבה יותר מקיפה, לכן אם את ללא תואר ורוצה להיות מורה, עדיף לך לדעתי ללמוד לתואר B.Ed עם תעודת הוראה (במכללה, כיוון שהניסיון המעשי שמקבלים הרבה יותר מקיף).
רונית | 22:46  13/09/09
אין הבדל ברמת התואר או בשכר אבל יש הבדל בהתייחסות השטח. במכללת לוינסקי למשל ההתנסות היא גולת הכותרת של הלימודים. נמצאים 3 שנים בשטח ומקבלים מלא כלים פרקטיים לעומת האוניברסיטה שלומדים בעיקר תיאוריה.
תואר ראשון בחינוך הוא מין תואר כללי שאינו מקנה לך מקצוע. ראיתי את התלמידים שלי בוגרי חינוך משתלבים במתנ"סים, בעיריות ועוד. אם את רוצה במקצוע ההוראה עלייך להשיג תעודת הוראה. ד"ר גרי טריגר - פסיכולוג יועץ בבחירת מקצוע, מרצה באקדמיה
סגור