פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוזלין | 14:00  06/09/09
שלום רב סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ואני מתחילה תואר שני ביעוץ חינוכי השאלה שלי היא מה אוכל ללמוד בנוסף (לשלב עם לימודי התואר שני) על מנת להרחיב את אפשריות התעסוקה שלי בעתיד...למשל חברה שלי עושה תעודה בטיפול משפחתי, חשבתי ללמוד מאבחן דידקטי אני מתעניינת מאוד בהפרעת קשב וריכוז ובליקויי למידה אשמח לקבל תשובה
מנהלת הפורום | 19:20  09/09/09
תוכלי לשלב את הנושא של אבחון דידקטי או תרפיה באומנויות, פסיכודרמה או אימון. לחוג לטיפול משפחתי זוגי ניתן להתקבל רק אחרי תואר שני וניסיון בתחום טיפולי.
רונית | 19:56  10/09/09
אולי תנסי לימודי תרפיה למינהם. יש במכללת לוינסקי כמה אופציות. תנסי שם.
שלום רב, אם מעניין אותך ללמוד בנוסף לייעוץ החינוכי תרפיה באמנות, אז אולי כדאי לעשות תואר שני ישר בתחום במקום ללמוד תואר שני ואז עוד שנתיים שלוש של לימודים בתרפיה באמנות. אני מזמינה אותך לייעוץ בנושא בלסלי, במסלול לתואר שני בטיפול בהבעה ויצירה.
סגור