פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נופר עמר | 10:28  26/08/09
בס"ד שלום, אני מחפשת לימודים שמובילים לתחום האירגון/ריכוז ברווחה או במקומות בלתי פורמאליים כמו עמותות, מתנס"ים וכו'.. הכוונה שלי היא לא ממש תחום הניהול אלא יותר ניהול מקומי, ריכוז פרוייקטים, אירגון ללא קשר ישיר וטיפולי. נרשמתי ללימודי מהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש באריאל אבל הבנתי שכנראה שה לא מה שיוביל לשם, חשבתי על עבודה סוציאלית אבל הבנתי שזה עם דגש מרבי על הפן הטיפולי.. אני כבר אובדת עצות, אין לי כ"כ עם מי להתייעץ כי במקומות הלימוד לא מבינים מה אני רוצה אם אני לא מסבירה להם מה בדיוק אני רוצה ללמוד... בתקווה שתוכלי לעזור ולכוון אותי. תודה רבה..
מנהלת הפורום | 11:49  27/08/09
בדרך כלל כדי לנהל בחינוך הבלתי פורמאלי צריך תואר ראשון בחינוך בלתי פורמאלי, עו"ס, חינוך או כל תחום חברתי אחר ותואר שני במנהל ציבורי, או תוכנית שוורץ (נמצא בעבודה סוציאלית) או תואר שני במנהל בחינוך.
נופר עמר | 17:27  28/08/09
בס"ד תודה רבה! אני לא מחפשת ניהול אלא תפקיד שכן דורש אחריות, ריכוז או אירגון אבל מאחורי הקלעים, יותר בכיוון הטכני.. מה מוביל לזה? מישהי שלמדה שירותי אנוש אמרה לי שהלימודים הובילו אותה להיות רכזת אזור בעמותת פעמונים, לימודי משאבי אנוש גם יכולים להוביל לשם? שוב תודה רבה, זה עוזר מאוד!
מנהלת הפורום | 19:53  05/09/09
לימודי משאבי אנוש מובילים לניהול. למה הכוונה ניהול במובן הטכני?
סגור