פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טלי | 16:44  19/08/09
שלום אפרת, אני עובדת באדמיניסטרציה כמזכירה מזה 10 שנים .אין לי סיפוק בעבודה (המון שעות מתות ) יש ברשותי BA במדעי החברה (2 חטיבות חינוך וסוציולוגיה) האם כדאי לי לעשות הסבה לחינוך לגיל הרך להשלים תעודת הוראה? אני מתחברת מאד לתחום. הנקודה היא שהשכר זעום ולאחר שאסיים את תעודת ההוראה אהיה בת 33 ואולי זה בעייתי להקלט למשרד החינוך כגננת/מורה חדשה בגיל כזה? (אני חייבת לשמור על מקום העבודה לכן התעודה תתפרס לי על 3 שנים במקום שנה וחצי)
ורד | 09:32  25/08/09
הי,אני לומדת במכללת לוינסקי לתעודת הוראה ואני מאוד מרוצה. גם לי היו לבטים כמו שלך בנוגע להסבה אך במבט לאחור אני מאוד שמחה שכן בחרתי ללכת אחרי הלב והאהבה שלי.. אני גם מאוד שמחה על שבחרתי ללמוד בלוינסקי, יש אווירה מאוד טובה ותומכת.
טלי | 16:02  26/08/09
סגור