פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לי מסוורי | 14:37  15/08/09
שלום, הבנתי מפורום זה כי לימודי ביקורת פנים- עדיף ללמוד כתואר שני ולא כלימודי תעודה. עם זאת, בחיפושיי, נתקלתי רק בלימודי תעודה בבר אילן ובאוניברסיטת חיפה. היכן ניתן ללמוד את המקצוע כתואר שני? שאלה נוספת וחשובה לא פחות: כבעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במשא"ש ממכללת רופין (לא עסקתי בתחום, אני כבר 4 שנים מנהלת שיווק)- האם אוכל למצוא עבודה בביקורת, ללא ניסיון? שאלה נוספת- מהם המשכורות המוצעות בענף והאם גם הן נשחקו בחודשים האחרונים? תודה.
מנהלת הפורום | 12:49  19/08/09
לא התיחסתי מעולם לסוגיה, כך שלא ברור לי כיצד הסקת מסקנותיך. בכל אופן לא מכירה את התחום של ביקורת פנים רק יודעת שזה שייך לראיית חשבון או משפטים תלוי על איזה ביקורת פנים את מדברת. שאלי אנשי מקצוע בפורומים אחרים. לגבי שכר- יש אתר המציג טבלאות שכר, מציעה להיכנס לשם... בהצלחה
סגור