פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לי | 14:56  31/07/09
שלום. אני רוצה להתחיל ללמוד משפטים, אבל את השנה הראשונה אני רוצה לעשות באוניברסיטה הפתוחה. הבעיה היא שאי אפשר ללמוד משפטים בפתוחה.. אז כמה שאלות.. 1) איזה מסלול לימודי אני צריכה לקחת (הסטוריה, מדעי המדינה, פסיכולוגיה..) כדי שאני אוכל להתקבל ללימודי משפטים באוניברסיטה רגילה? 2) האם אני יכולה להתקבל בקלות לאוניברסיטאות אחרי שנה ראשונה בפתוחה? האם זה נחשב כשנה ראשונה לכל דבר? 3) האם אני אצטרך לעשות פסיכומטרי ועד כמה ציוני תעודת הבגרות שלי משנים? 4) איך בונים מסלול לימודי לשנה בפתוחה, איך עובדת כל שיטת הקורסים, כמה צריך לקחת?
שלום מנסיון של צעירים שהיו אצלי בייעוץ הלימודים באוניברסיטה הפתוחה הם קשים יותר מהלימודים במכללה או אוניברסיטה רגילה, וצריך לקחת זאת בחשבון. באוניברסיטה הפתוחה יש פחות תמיכה ופחות מסגרת. יחד עם זאת לעיתים זו הצלה למי שאין לו נתונים מתאימים להכנס למכללה או אוניבסיטה רגילה. ביחס לשאלתך מה ניתן ללמוד באוניברסיטה הפתוחה שיעזור לך במעבר למכללה אחרת, השיטה הטובה ביותר היא לבחור את מכללת היעד שלך ושם לברר מהן הדרישות שלהם. מה עלייך ללמוד באוניברסיטה הפתוחה שיפתח לך את הדרך לאותה מכללה. בהצלחה ד"ר גרי טריגר פסיכולוג יועץ בבחירת מקצוע ומרצה באקדמיה
ליאת לוי | 10:29  04/08/09
אם הנך מעוניין באוניברסיטה הפתוחה אתה חייב להיות עם מוסר גבוה שאין לכל אחד. בנוסף הלימודים ארוכים וככל שעובר הזמן המוטיבציה יורדת. יש אנשים שלוקח להם 8 שנים לסיים שם תואר, לא עדיף ללמוד ברצינות 3 שנים אינטנסיביות ולסיים עם זה??? כדאי לחשוב על זה לעומק בהצלחה
סגור