פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קרולין | 22:26  27/07/09
יש לי כמה שאלות לגבי כמה דברים שקראתי במאמר בקשר לשאלות שצריך לשאול את היועצים ביום הפתוח שמפורסם באתר שלכם לגבי יום פתוח . למה אתם ממליצים לשאול אם התוא הוא לצרכים אקדמיים או לצרכי שכר? למה הכוונה צרכים אקדמיים? למה הכוונה לצרכי שכר? מה ההבדל ביניהם? לא הבנתי את השאלה שלכם: האם ישנם סיורים או ימים מיוחדים במהלך התואר שדורשים התארגנות נוספת מצידכם מבחינת מקום בהעבודה וכדומה? למה אתם ממליצים לשאול את השאלה? תודה
קרולין | 22:27  27/07/09
עוד שאלה שיש לי לגבי המאמר למה הכוונה שאתם שואלים מה הגישות המרכזיות של מוסד הלימודים?
מנהלת הפורום | 20:50  28/07/09
לצורך אקדמי- הכוונה לשם קבלה של תואר אקדמי לשם שכר- הכוונה שהלימודים אינם מקנים תואר אקדמי או תעודה אלא אישור או תעודה שעשויה לקדם במקום העבודה ברמת השכר בלבד ולא ברמת "הטייטל" כלומר לא ברמה של שידרוג בתוכן והעיסוק אלא בדרגה בלבד. לגבי שאלה שנייה , נראה לי שהכוונה, האם מלבד הימי לימוד המצוינים , יש צורך להגיע לימים נוספים של לימוד או סיור או השתלמות, המצריכים העידרות מעבודה, לצורך קבלת התעודה.
סגור