פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידן | 23:00  25/07/09
שבוע טוב, רציתי לשאול איפה כדאי לעשות תואר ראשון במשפטים - אני שוקל בין שערי משפט והקריה האקדמית אונו... מה נחשב יותר בשוק? בכל זאת, במשפטים זה הרבה יותר חשוב מהרבה מקצועות שיש.. תודה אייל
מנהלת הפורום | 09:37  26/07/09
תלוי בחלופות שלך ולאן אתה יכול להתקבל. מציעה לך לבקר בכל מוסד לימודי, להתרשם מהמקום, מקצועיות וכן להשוות בין תוכניות הלימודים ולשוחח עם סטודנטים.
מיכאל | 18:01  26/07/09
אני לומד משפטים בקריה האקדמית אונו ורק שתדע לך שזה הכי טוב שיכולתי לבקש כמקום לעשות בו את התואר. פעם בוגר של אונו אמר לי שמה שהוא הכי אהב זה שהסטודנט הוא שותף ולא 'לקוח', ואז לא הבנתי את זה, אבל היום אחרי שנתיים אני מבין מה הוא מתכוון ואני לגמרי מתחבר לזה. זה מקום איכותי, עם מרצים ותכנים איכותיים, שכולם, ללא יוצא מן הכלל, שם בשבילך וכדי לבוא לקראתך. היו לי כמה בעיות בשנה הראשונה, ולשניה לא הרגשתי לבד עם הצוות ששם. באמת, ממליץ מהלב. בהצלחה!
סגור