פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יפית | 21:02  21/07/09
היי, אני בת 22, רוצה ללמוד לתואר בריפוי בעיסוק, ציון תעודת הבגרות שלי הוא 103 והפסיכומטרי 691 ציונים בהחלט לא מבוטלים אך כנראה שעדיין לא מספיקים לאוני' תל אביב שהיא כרגע הקרובה ביותר לביתי והאידיאלית מבחינתי כי האופציה של יציאה מהבית בלתי אפשרית כרגע כלכלית. ישנה אופציה נוספת שהיא המכללה האקדמית בקרית אונו,שבה נפתח החוג לפני כשנתיים לראשונה. שאלתי היא בעצם מה דעתכם בנוגע ללהתחיל ללמוד במכללה, והאם לדעתכם הלימודים במכללה עדיפים פחות מלחכות שנה נוספת ואז להתחיל ללמוד באוניברסיטת חיפה או ירושלים. אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד בשנת הלימודים הקרובה ולא לבזבז עוד שנה אבל אחרי עבודה כלכך קשה על הציונים שלי ובאמת בידיעה ליכולות שלי אני לא רוצה שישפטו אותי כראויה פחות כי את התואר הוצאתי במכללה. מה דעתכם?
אורנית | 00:27  29/07/09
אני חושבת ששאלת את השאלה הזו גם בפורום אחר, אבל על כל מקרה - אענה גם פה. ההמלצה שלי היא לנסות את הקריה האקדמית אונו, החוג לריפוי בעיסוק באונו הוא חדשני ומפותח מאוד, ותוכלי להתרשם בעצמך משמות המרצים שמרצים בחוג, ומאיכות החומר הנלמד. מציעה לך לפנות ליועצות הלימודים על מנת להתרשם מעט יותר. בהצלחה בכל מה שתבחרי!
סגור