פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיוון אבן- טוב | 14:31  14/07/09
אני בעלת תואר בקרימינולוגיה ואני מעוניינת לעשות הסבה להוראה. התחלתי להתעניין בכל מיני מוסדות והמקום שמספק את מה שנראה הכי מתאים בשבילי זה בית ברל, מבחינת השעות והנוחות וגם מבחינת התכניות והקורסים. האם מישהו מכיר את התכנית שלהם ויכול להמליץ עליה ? אשמח לקבל תשובות מאנשים שהיו בתכנית- כיוון שההרשמה היא עכשיו... תודה סיוון.
maya44r | 15:12  16/07/09
אני מכירה באופן אישי, כרגע עוברת לימודי תואר שני במכללה (הערכה ותכנון לימודים). את התואר הראשון עברתי באחת האוניברסיטאות ולאחר מכן השלמתי תעודת הוראה (הסבת אקדמאים) בבית ברל. אני ממליצה מאוד, ותדעי שהתוכניות שם תפורות אישית לצרכים שלך (לפי ההשכלה והניסיון הקודם). סה"כ את אומרת שאת מכירה את המקום ושהוא נראה לך אז אני ממליצה לך פשוט לקבוע פגישת ייעוץ ולהתקדם עם זה הלאה.. בהצלחה!
ורד | 22:56  18/07/09
אני דווקא שמעתי שהמכללה הכי טובה לחינוך היא לוינסקי. יש לי חברים שלומדים שם וממש מרוצים. יש להם שם ממש טוב והבנתי שיש שם רמה מקצועית גבוהה.
סגור