פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאיה | 09:43  12/07/09
שלום , אני מאוד מתלבטת, ואני כרגע שוקלת לעשות תואר בהוראת המתמטיקה. השאלה היא מה השכר בתחום הזה? האם יש הבדל בשכר אם אני מגישה לבגרות של שלוש , ארבע או חמש יחידות?
מרים | 13:50  12/07/09
אין כזה דבר תואר בהוראת מתמטיקה, מה שכן יש זה תואר בחינוך עם תעודת הוראה במתמטיקה. אני לומדת לתואר כזה, B.Ed + תעודת הוראה למתמטיקה (על יסודי) במכללת בית ברל. השכר ההתחלתי הוא בסביבות ה-5300 שקלים ואין הבדל בין כמה יחידות מגישים או רמת ההקבצה מבחינת השכר. מה שכן יש, ולדעתי יתרון עצום כשהולכים להוראת מתמטיקה, זה תחום השיעורים הפרטיים! יש המון עבודה בפרטי, ואת יכולה להגיע למשכורת גבוהה אם תתני שיעורים פרטיים. בקשר ללימודים אני מאוד מרוצה כאן, נרשמתי שנה שעברה ביום הפתוח ולכן גם ההרשמה הייתה חינם... יש יום פתוח במכללה ביום חמישי הזה, ואם תגיעי תוכלי לשאול את כל השאלות ולהתייעץ עם אנשי המכללה.
מנהלת הפורום | 21:24  13/07/09
למאיה שלום בכל הקשור לשכר פני לאתרים המציגים טבלאות שכר. להערכתי השכר להוראה בתיכון מותנה בותק וניסיון. למידע נוסף מציעה לך לשוחח עם מורים המלמדים בבתי ספר תיכוניים.
סגור