פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מישהו למד בחשיפה ושילב את זה עם תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה? אני רוצה לדעת כמה זה נוח לשלב בין השניים בזמן לימודים ואם מומלץ התכנית נשמעת לי ממש טוב (אני רוצה תקשורת חזותית) אבל אני לא ממש רוצה להרשם לפני שיהיו לי חוות דעת
חדוה מאיר | 22:13  08/07/09
שלום! למדתי לתואר ראשון בגיל הרך ועזבתי לאחר כשנתיים. הייתי תלמידה מצטיינת אך החלק המעשה היה קשה שלי. נרשמתי ללימודי תואר ראשון במדעי החברה המתקיימים יומיים בשבוע במשך 3 שנים. מה ניתן לעשות עם תואר זה? במה אוכל לעסוק? חשבתי ללמוד לימודי תעודה במזכירות רגילה/רפואית, הנהלת חשבונות. יתכן וניתן לשלב בין לימודי התעודה לתואר. אם כן, כדאי? אם אני אעסוק במזכירות/ הנהלת חשבונות המשכורת שלי תיהיה יותר גבוה בגלל התואר? תודה.
yamyam | 11:04  21/07/09
היי סמדר, אני לומדת דרך האוניברסיטה הפתוחה ואני חייבת לציין שמבחינת נוחיות זה עדיף. את בוחרת איזה קורסים לקחת (אחרי שמציעים לך מספר קורסים מסויימים) והכל בקצב האישי שלך... כמובן שעדיף לסיים את התואר ולא למשוך אותו לאורך זמן. אני בחרתי ללמוד חשבונאות שזה תואר קשה אבל הוא מקנה הרבה מבחינת היקף העבודות שאני יכולה לעסוק בהם הן אם זה חשב שכר,יעוץ השקעות וכדומה. אם את חושבת שזו המסגרת שאת צריכה אז אני ממליצה בחום.
סגור