פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת | 00:11  01/07/09
היי, מישהו פה סטודנט למשפטים? אני מתחילה השנה בקריה האקדמית אונו, ורציתי לשמוע מכם קצת על מה מצפה לי בלימודים, אחרי הלימודים. למה אני צריכה לצפות, להתכונן.. בקיצור - מה הולך להיות לי בשנים הקרובות? תודה על העזרה! ענת
רווית | 23:20  01/07/09
היי ענת, אני לא סטודנטית למשפטים, אבל החבר שלי לומד באמת בקריה האקדמית אונו והוא רק מספר על כמה שהוא מרוצה. תראי, אני רואה כמה הוא משקיע, וזה לא מעט, אז תהיי מוכנה לעבודה לא קלה ולהשקיע הרבה זמן בלקרוא פסקי דין ועבודות ארוכות. אבל זה תחום מאוד מעניין, במיוחד שאת הולכת ללמוד אותו במקום מצויין עם מרצים מצויינים. אם את רוצה תשאירי את המייל שלך ואני אבקש ממנו שיענה לך על עוד שאלות. בהצלחה!
שלומי | 21:47  05/07/09
בד"כ לימודי משפטים נחשבים מהמקומות הבאים: אוניברסיטאות, המכללה למנהל, המרכז בינתחומי בהרצליה. כל השאר הם תארים יפים, אבל לא בטוח שיביאו את העבודה המיוחלת
סגור