פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מבולבלת | 08:46  30/06/09
שלום, אני מתלבטת האם ללמוד כירולוגיה ורציתי לדעת איפה ניתן לעבוד אחרי הלימודים, אילו קורסים אחרים אצטרך ללמוד אשר אוכל לעבוד במקצוע המשלב כירולוגיה. ושאלה נוספת- האם יש אפשרות לשלב כירולוגיה בתרפיה באומנות? תודה
שלום רב, לא ברור משאלתך האם יש לך תואר ראשון. אם יש לך תואר ראשון את יכולה להמשיך ללימודי טיפול באמנות, בעיקרון ישנה הגדרה ברורה של מהם הכלים לטיפול באמנות: ציור, פיסול ורישום. כל מה שלא נמצא תחת הקטגוריה הזו לא ניתן ללמוד במסגרת תכנית מאושרת לטיפול באמנות. את מוזמנת להתקשר לייעוץ בנושא: 09-8656501 אסנת
מנהלת הפורום | 10:33  05/07/09
הי איני יודעת מספיק על תחום הכירולוגיה. לגבי שיולב בין תרפיה ללימודי כירולוגיה, זה תלוי בכמה עומס מדובר ובאינטנסיביות של התוכניות השונות ובך כמובן, עד כמה את מסוגלת ללמוד בבת אחת והאם מבחינת שעות הגיוני לשלב??
סגור