פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ה | 21:44  29/06/09
שלום אפרת. אני מחפשת מקצוע שיהיה עם תואר ואני אוכל לעבוד בו גם כעצמאית וגם כשכירה.. הבעיה שאני לא מכירה מקצועות כאלה ואני לא יודעת איפה לחפש.. תוכלי לההגיד לי אילו מקצועות עונים לקרטריונים שלי? אני מחפשת משהו בתחום הראלי (חוץ מראית חשבון את זה אני יודעת..) תודה מראש.
אריאלה מוזדן | 12:55  30/06/09
שלום אפרת לפני שאת נרשמת ללימודים עיצרי! כמה שאלות לחשוב עליהם לפני כן: - מה החלום שלך שתהיי גדולה? נסי לדמיין את עצמך בעוד 10 או 15 שנים - איפה את רוצה להיות?. מי את רוצה להיות? מה את רוצה לעשות? - מה התרומה שאת רוצה להביא לעולם? אם היית יכולה מהו הסבל שהיית רוצה למנוע בעולם? - הזכרת משהו בתחום הראלי - למה התחום הראלי? - מה חשוב לך שיהיה בקריירה שלך? (לדוגמא שעות העבודה) - האם עבדת פעם לאו דוקא תמורת שכר - מה אהבת שם? מה לא אהבת? נראה לי שאלה שאלות מספקות להפעם. תכתבי הכל באופן חופשי, תקראי את התשובות שלוש פעמים, תראי מה ראית מהקריאה הזאת, איזה דברים חדשים למדת. אני בתפיסת החיים שלי - הכל אפשרי, אך קודם צריך להגדיר בצורה מדויקת מה רוצים! (זאת ההתבנונות) לאחר מכן לתכנן איך נגיע למה שאנו רוצים, מה הפער, וכיצד נסגור אותו. ורק בסוף הפעולות - יישום התכנון. מקווה שעזרתי במעט אשמח להמשיך וחשוב יחד בהצלחה אריאלה מוזדן פרק ב' קריירה 0507877373
מנהלת הפורום | 15:07  30/06/09
הי הרבה תחומים עונים להגדרה זו כגון: קלינאות תקשורת, עריכת דין, פסיכולוגיה, הנ"ח, ריפוי בעיסוק, תרפיה באומנות, אבחון לקויות למידה, הוראה ועוד.. מציעה לך לפנות לספרית המקצועות הממוחשבת במכון בו אני עובדת "אדם מילא" ושם תקבלי מושג על כל מקצוע אפשרי וכך תוכלי לבחור בהתאם לעניין וכישורים. בהצלחה
סטודנטית | 23:40  30/06/09
היי ה, קודם כל אני מציעה לך להתחיל ללכת לימים פתוחים, כנסים לימודיים וכו', ככה אולי תוכלי לקבל תחושה אפילו מעורפלת של איזה כיוון מעניין אותך. אם בכל זאת המקצועות שמנהלת הפורום הציעה לך מעניינים אותך - כמו קלינאות תקשורת או ריפוי בעיסוק - ממליצה לך לבוא לכנס של מקצועות הבריאות והפרעות בתקשורת שמקיימת הקריה האקדמית אונו. החוג שלהם בנושאים הללו מפותח מאוד וחדשני, יכול להיות שזה יעזור לך לעשות קצת סדר. תוכלי להכנס לאתר שלהם לקבל קצת יותר פרטים. בהצלחה!
סגור