פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מובטל תוכנה ומתלבט לגבי הסבה מקצועית לתחום ההוראה. אבל לא מכיר אישית אף מורה או מישהו שעבר הסבה כזו. האם באמת שכר מורה בתיכון נמוך מהממוצע? מה מצב התעסוקה בבתי ספר מקצועיים/ראלי ומה רמת המשכורת שם? האם השלמת הכנסה בשיעורים פרטיים הינה הכרחית? כל מידע בנושא יתקבל בברכה מודה מיכאל
יואל | 15:08  28/06/09
שלום מיכאל! אני עברתי הסבה להוראה ואנסה לענות לך כמיטב יכולתי לגבי רוב הדברים שאני יכול. אז ככה, אני הגעתי מתחום המחשבים, ובעל תואר ראשון במדעי המחשב, החלטתי לעשות הסבה להוראה מכמה סיבות, האחת היא שתמיד אהבתי ללמד והשנייה היא שיקולים כלכליים ומצב משק שגרם לפיטורים רבים במקום עבודתי. בקשר לשכר, מורה מתחיל בעל תואר מרוויח היום שכר התחלתי של 5300 שקל בערך, נכון לא משכורת גבוהה אבל העבודה הינה בעלת יציבות גבוהה וכמובן שאפשרות השיעורים הפרטיים עוזרת המון, מה שמביא אותי לשאלה השלישית שלך. שיעורים פרטיים יכולים להוסיף לך סכום לא מבוטל של כסף, זה בהחלט כדאי. יש מקצועות שיש בהם הרבה שיעורים פרטיים כמו למשל מתמטיקה ואנגלית. אני עוסק בהוראה לאנגלית ומשתכר לא רע משיעורים פרטיים. את ההסבה עשיתי במכללת בית ברל, מקום שנחשב מעולה בתחום החינוך וההוראה ובעל שם. התחלתי את הלימודים עם חששות והתלבטויות אבל קיבלתי מענה לכל הצרכים שלי כאן החל מייעוץ מקצועי ואדיב לבחירת תעודת הוראה ובעצם בכל שלב. הניסיון המעשי שמקבלים הוא גדול יותר מאשר באוניברסיטאות וזה דבר חשוב מאוד למורה מתחיל!
יעל | 08:17  30/06/09
נושא ההסבה היום הוא מאוד מבוקש והרבה אקדמאים פונים להסבה להוראה. אני עשיתי הסבה במכללת לוינסקי והייתי מאוד מרוצה. המורים מאוד מקצועיים ויש אווירה מאוד טובה במכללה. בייחוד התרשמתי מהנכונות של הסגל לסייע בלימודים ובכלל. אני ממליצה לך להתרשם מהמכללה.
סגור