פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיוון | 01:28  25/06/09
היי יש לי כמה ימים ספורים להחליט מה אני מתחילה ללמוד השנה. כל חיי אהבתי את מקצוע הבמה, תיאטרון, טלוויזיה- בכל מקום אליו הלכתי חיפשתי את התחום הזה. אני אוהבת את השילוב של משחק וריקודים, את האנרגיות והשחרור הנפשי שאני מקבלת ממשחק. בשנה האחרונה ביטלתי את כל תוכניותיי בכדי להתמקד במקצוע וחפשתי את פירצת הדרך בתחום(לא קרה). התחלתי ממשחק מול מצלמה שמאוד אהבתי את התחום והמשכתי לתיאטרון, שגם אותו אהבתי בהתחלה. אך גיליתי מהר מאוד כי תיאטרון זה לא זה . משחק מול מצלמה זה מה שנותן לי את הכוחות, זה מה שכיף ונותן לי את הריפוי. לאחר שהעלתי הצגה הבנתי שזה לא מה שאני מחכה ורוצה. התקבלתי ללימודי משחק בכל בתי השפר למשחק והתקבלתי ללימודי תקשורת, שם מעניין אותי תחום היח"צ, פרסום ושיווק. אני נמצאת בשלב מאוד קריטי- אינני מעוניינת להתחיל ללמוד במקום בו אפסיק לאחר מספר חודשים, הינני רוצה לעשות את הצעד הנבון והנכון ביותר... אך עדיין לא הגעתי להחלטה מדוייקת, ואני גם לא יודעת איך להגיע להחלטה המדוייקת. יש בידי יומיים להגיע להחלטה- איך אעשה זאת? משחק שאני אוהבת וגם לא , שמצד אחד ממלא אותי, ומצד שני מפיל אותי. או תקשורת, עם תואר, עבודה בטוחה והשכלה אמיתית- אך תמיד ארגיש שהכוחות הגדולים הם מהמשחק, מהאנרגיות....
מנהלת הפורום | 07:41  01/07/09
קודם כל נראה לי שלהכריע בדילמה כה מורכבת, חשובה , החלטה אשר תשפיע בעתיד, במשך יומיים בלבד זה פשוט לא נכון וגם בלתי אפשרי, היתי מציעה שלא להרשם , לקחת את הזמן, לפנות ליעוץ מקצועי ולעבור תהליך של בחירה באופן מסודר ותוך לקיחה בחשבון של כל המרכיבים והשיקולים ובחינה של צרכיך בכדי שתהיה שלמה עם ההחלטה. ככה באופן איטואיטיבי ומבלי להכירך בכלל, נראה לי שהשקול של עניין עדיף על שיקול של פרקטיות, לרוב הבחורים במשחק או בכל תחום אומנותי אחר, האומנות בוערת בהם ולכן אינם יכולים כלל לקחת בחשבון שיקולים פרקטיים ולא רגשיים-נק' למחשבה..
סגור