פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלהבת | 23:46  24/06/09
שלום לכולם, אני שוקלת להתחיל ללמוד קלינאות תקשורת. אני מאוד רוצה להישאר במרכז, ואני רוצה למצוא את המקום הטוב ביותר לזה. שמעתי שיש את החוג בקריה האקדמית אונו, אבל אני לא באמת מכירה את המוסד הזה. רציתי לדעת אם יש מישהו שלמד שם ויוכל לכתוב לי על ההתרשמות שלו? תודה רבה, שלהבת
שי לי | 11:01  28/06/09
היי, אני לומדת באריאל (מדעי התזונה, לא קשור) ומאוד מרוצה. זה 40 דק' מת"א ואני יודעת שיש כאן מחלקה להפרעות בתקשורת שנחשבת למעולה,עם מרצים תותחים. כדאי לך לבוא ליום הפתוח, ב31/7, לשמוע ולקבל מידע...
היי שלהבת, הכיוון שלך טוב, החוג להפרעות תקשורת בקריה האקדמית אונו באמת נחשב מוצלח מאוד. שמעתי שיש כנס של מכון המחקר להפרעות תקשורת שיתקיים בחודש הבא בקמפוס, תוכלי להתעדכן עם פרטים באתר. יהיו שם מובילי התחום ותוכלי ככה להתרשם, חוץ מזה שתוכלי להנות מהקמפוס החתיכי שאני לומדת בו :) בהצלחה!
עונה | 15:29  29/06/09
חשוב שתדעי שהשכר לימוד באונו הוא בערך פי שלוש משכר לימוד באוניברסיטה, זה עובדה שצריך לקחת בחשבון! בהצלחה, בכל אשר תבחרי!
שלהבת | 23:58  29/06/09
עזרתם לי מאוד. באשר לתשלום, אני כנראה אקבל מלגה, כך אקל על עצמי מעט את התשלום. אמנם זה יישאר גבוה בכל זאת, אבל אם האיכות של המוסד אכן כמו שמתארים אותה - יהיה לי שווה להשקיע עבודה מאומצת במשך התואר כדי לממן את זה! :) שוב תודה לכולם!
מנהלת הפורום | 07:43  01/07/09
החוג לקלינאות תקשורת במכללה האקמית באונו, הנו חדש יחסית, כך שאין לי עדיין מידע על רמת לימודים וכו'. עד היום התחום נלמד באוני' העברית ובאוני' ת"א. ורק לאחרונה נפתח המסלול במכללות, כך שמומלץ לנסות ולשוחח עם סטודנטים שכבר לומדים וכן להשוות בין תוכנית הלימודי באוני' לעומת המכללה.בהצלחה
סגור