פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חשבתי להתחיל ללמוד מנהל עסקים וחשבונאות, אני מתקבלת לכל המכללות אך לא לאוניבריסטאות, השאלה שלי איפה כדאי ללמוד? אני גרה במרכז ורוצה ללמוד פה. ניסיתי לאקדמית ת"א יפו אך הם לא מלמדים שם חשבונאות, האם כדאי במקום זה ללכת לכלכלה וניהול שכן מלמדים שם מה אתם אומרים על המכללה....?
אלי | 00:00  30/06/09
היי דנה, ניסית בקריה האקדמית אונו? יש מסלול מיוחד של מנהל עסקים וחשבונאות. אני לומדת מנהל עסקים ושוק ההון, אז אני מכיר חלק מהמרצים. אלו המרצים הטובים ביותר בתחום, כאלה שעוסקים בזה בפועל, ולא רק באקדמיה. בכלל, זה מה שאני הכי אוהב במקום הזה, שהוא תמיד הכי רלוונטי לשטח, וזה באמת הכי חשוב. מציע לך לנסות בקריה האקדמית אונו, אני מאמין שתתרשמי. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 07:45  01/07/09
נסי למכללה למנהל או לבינתחומית
לירן | 12:53  01/07/09
היי דנה, אני מסיים עכשיו שנה שלישית בבינתחומי. התוכנית בחשבונאות בבינתחומי התחילה לפני 3 שנים (אני מחזור ראשון) ועל אף חבלי הלידה שעברנו בתור מחזור ראשון אני הרבה יותר מרוצה מחברים שלומדים במקומות אחרים (חלקם אפילו בוניברסיטאות). מכיוון שהתוכנית נבנתה רק לפני 3 שנים היא מבוססת כולה על התקינה הבינלאומית והמרצים מגיעים מארבעת הפירמות הגדולות של ראיית חשבון בעולם (BIG4). מנהל התוכנית הוא שלומי שוב, רו"ח מאוד מקצועי ובעל ידע רחב מאוד בIFRS ובכלכליסט אמרו שהוא מומחה לIFRS. אני יכול לומר שמאז פתיחתה התוכנית רק משתפרת בכל המובנים. קחי בחשבון שהתנאי קבלה לתוכנית לא שונים מאוניברסיטאות, רק שמקבלים הרבה יותר. שיהיה המון בהצלחה
סגור