פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני סיימתי תואר במדעי התזונה ועד הסטאז' יש לי עוד זמן... אני מתלבטת בכלל האם אני רוצה להמשיך בכיוון. העניין שלי בתואר הוא לא גדול במיוחד והשמועות בנוגע לשכר הלא גבוה בתחילת הדרך אינו מעודד אותי כל כך. שאלתי היא- מהו השכר הממוצע של דיאטן קליני בתחילת הדרך? (לא הצלחתי לראות את זה באתר של טבלאות שכר) באיזה כיוונים יכול דיאטן קליני להשתלב מלבד העבודה בבתי חולים ובמרפאות? אני שוקלת לפות לתחום של תועמלנות רפואית. עד כמה באמת רחוק אפשר להגיע בתחום הזה לדיאטניות ומהו השכר המקסימלי אליו ניתן להגיע לאחר כמה שנים של וותק? תודה
מנהלת הפורום | 19:09  19/06/09
לגבי שכר אני לא יודעת יש אתרים העוסקים בתחום. השכר משתנה בהתאם לותק, מקום עבודה (ציבורי או פרטי) ומאוד קשה להגיד במדויק. בתחילת כל קריירה השכר נמוך ועם הזמן עולה בהתאם לניסיון וותק. להערכתי דיאטן בעל שם מקצועי טוב, העובד בסקטור פרטי עשוי להרויח טוב מאוד כמו בכל תחום שניתן ליעץ בו באופן פרטי. לגבי תועמלנות- ניתן להגיע אולי לשכר גבוהה היות ומדובר בסוג של מכירות ואולי יש בונוסים.
יעל | 17:46  25/06/09
תועמלנות רפואית זה בעיקר לבוגרי מדע אם כי יש מקומות שלפתע רוצים תזונאית. האם אינך רשאית כעת לעבוד ללא סטאז? אני הייתי עושה הסבה מקצועית לגמרי משום שתועמלנות זה לא לכל החיים אלא אם כן בא לך לעבור עם רכב מחברה לחברה... את יכולה להשתלב אולי בבתי אבות, מוסדות כמו הוסטלים? חברות מזון? זה בזבוז שלמדת את זה לא? ועוד מבקשים כאלו נתוני כניסה... ממש בזיון אם כל הפארא רפואי.
סגור