פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
..... עכייל | 15:48  15/06/09
היי, אני עומדת בפני דילמה קשה מאוד ואשמח לעזרה, אז ככה: מאז ומתמיד החלום שלי היה להתפתח באופן עצמאי ולהקים עסק משלי. מכיוון שאני מאוד מתחברת לעולם האופנה ומעניין אותי העיצוב, העשייה והבנייה, החלטתי ללמוד צורפות ועיצוב תכשיטים, זה מה שאומר הלב. מצד שני, אני בספק אם אוכל להתפרנס מהתחום הזה בכבוד, שכן השוק מוצף במעצבי תכשיטים על כל הסוגים והמינים. לכן, אולי עדיף לצעוד ב"דרך המקובלת" של תואר ועבודה קבועה? מיותר לציין שזה גם מה שהמשפחה מצפה ממני... מה אתם מייעצים???
מנהלת הפורום | 19:22  19/06/09
השיקול של שוק מוצף אינו משחק תפקיד בבחירת העיסוק לפי השקפתי המקצועית, שכן שוק העבודה הנו דינמי ועלול להשתנות לעיתים תכופות וכן במדינתנו הקטנה השוק מוצף גם בתחומים אקמים כגון: מנהל עסקים, כלכלה, עו"ד ועוד לכן בעיני זה לא שיקול. מה שיותר חשוב זה עניין , מוטיבציה ויכולות , כי אז יש כוחות להתמודד עם משברים שיש בכל בנייה של קריירה ואם תהיה מספקי טובה ימצא גם לך מקום בשוק העבודה. כמו שזמרים אינם מפסיקים להופיע חדשות לבקרים ועדיין יש כאלה המצליחים לבלוט גם על פני זמרים ותיקים, כך גם מעצבי תכשיטים, מעצבי אופנה ועוד עשוים להצליח במידה והם מחוברים לעשייתם, מגלים יצירתיות ומקוריות ובעיקר כאשר יש להם חשק לעבוד ולהתקדם.
סגור