פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דן | 12:31  03/06/09
שלום לכולם. 2 שאלות: 1. כידוע יש מספר מסלולים ללימודי תואר ראשון בכימיה, בין היתר גם מסלול 4 שנתי של כימיה ננוטכנולוגיה, הנדסה כימית. מה התואר הזה אומר-האם מדובר בתואר מהנדס כימיה? והאם תנאי הקבלה לכלל המסלולים כולל המסלול ה-4 שנתי הם זהים (600 בפסיכומטרי) או שיש שוני בין תנאי הקבלה של כל מסלול ומסלול בכימיה-תואר ראשון? 2. מעניין אותי לדעת מה אחוז הבנים והבנות הלומדים כימיה לתואר ראשון? האם זה נחשב תואר לבנים יותר או לבנות? תודה לכולם.
ל | 00:46  07/06/09
כימיה והנדסה כימית זה מקצוע גם לגברים וגם לנשים. פסיכומטרי 600 אולי במכללה לטכניון לא. מה בדיוק תעשה עם ננוטכנולוגיה? אתה לא רואה שהמצב על הפנים? היכן מדענים עובדים?- כלבורנטים באקדמיה.... לא שווה ההשקעה.
סגור