פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שר | 16:46  01/06/09
אפרת שלום, הנני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וברצוני להירשם לתואר שני בהתפתחות הילד כנראה במסלול לא מחקרי . שאלתי היא האם אוכל לאחר שנה לעבור למסלול מחקרי?? ובעצם מה התואר יקנה לי ובמה אוכל לעסוק ולהשתלב בשוק העבודה?? אודה לתשובתך שר
ל | 14:50  04/06/09
בת דודה שלי למדה את זה.. אח"כ צריך לעשות סטאז' ועכשיו היא עובדת באיזה חצי משרה בקושי ואת השאר היא מעבירה במזכירות. עשירה לא תצאי מזה וגם משרה מלאה לא
שר | 17:06  07/06/09
היי התפתחות הילד זה חוג חדש מתי בת דודה שלך למדה את זה?? שר.
מנהלת הפורום | 21:36  07/06/09
אפשרויות התעסוקה מגוונות: ניתן לעבוד במכונים להתפתחות הילד ,ן בשירות הפסיכולוגי בעיריות השונות מעסיקים מומחים להתפתחות הילד וכן בגני ילדים , קופ"ח, ובבתי חולים ניתן לעסוק ביעוץ וכן ניתן לעסוק בהנחיית הורים.
אפרת שלום, רב תודות על תשובתך בנוגע לחוג של התפתחות הילד. ברצוני לשאול שאלה נוספת. אני מתלבטת קשות בין 2 חוגים התפתות הילד והתפתחות האדם בהתמחות גיל הרך. שאלתי היא במה אוכל לעסוק עם תואר בהתמחות גיל הרך האם ישנן אופציות רבות יותר בהתמחות גיל הרך?? אודה לתשובתך שר.
סגור