פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת ושבוע טוב! שמי שרון ואני מעוניינת להתחיל ללמוד בע"ה באוקטובר הקרוב פסיכולוגיה.. הבעיה היא שאין לי מושג איפה כדאי ללמוד... אני מעוניינת גם בעתיד בע"ה להמשיך לתואר שני ולכן חשוב לי שהמוסד בו אלמד את התואר הראשון לא יהיה פסול בעיני הבוחנים את המועמדים לתואר השני.. המכללות שעד עתה המליצו לי עליהן זה הבינתחומי אבל זה דיי רחוק ממני...אחווה בחסות אוניברסיטאת בן גוריון או המכללה האקדמית ת"א יפו אני אבודה בין המוסדות האלו וחייבת להחליט בזמן הקרוב... אשמח לעזרתך בנושא! שרון
שרון שלום, אין כזה דבר, מוסד ש"פסול בעיני הבוחנים את המועמדים לתואר השני". כל המוסדות (שבהם מתקיימים לימודי פסיכולוגיה לקראת תואר ישראלי) פועלים לפי תוכנית לימודים המאושרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, ומציעים לסטודנט את הידע הנדרש ממנו לצורך ביצוע מבחני המתא"ם והקבלה לתואר השני. כך שקו הזינוק הוא משותף לכולם. מעבר לזה הכל כבר תלוי בכישורים האישיים של הסטודנט. כמובן שהעובדה שסגל ההוראה במכללות יכול להציע סיוע צמוד יותר לסטודנט רק עוזרת... בכל מקרה אני מאחלת לך הצלחה בכל בחירה שתעשי, ואם את זקוקה למידע נוסף מאיתנו אל תהססי לפנות. ענבל אלפיה ראש תחום רישום הקמפוס האקדמי אחוה http://www.achva.ac.il
אנונימית | 17:53  08/06/09
העובדה שאת לומדת באונ' ולא במכללה לא הופכת אותך לטובה או איכותית יותר....זה נקבע על פי כשרונך ונחישותך....בסופו של דבר מוסד לימודים טוב הוא כזה שיש באמתחתו סגל טוב וניהול נכון...ואת זה אפשר למצוא גם בלא מעט מכללות...השאר תלוי בסטודנט ...בכל מקום שיבחר המשך לימודים מהנה לכולם:-)
ל | 00:50  07/06/09
לכן כדאי לך ללמוד בשלוחות של האוני' ולדאוג לציונים גבוהים.
ל | 00:56  07/06/09
רצוי שלא ידעו שסיימת שם כלומר שהתואר יהיה של האוני' ולא יהיה כתוב שלוחה של... למה ? כי כשתבואי לאוני' הם תמיד שואלים לא סיימת במכללה או שלוחה? אם מצויין על התעודה אז אין לך איך להכחיש. תראי אף אחד לא יודה בזה. אך כשאני עשיתי תואר שני ובאתי מאוני' אחרת שאלו אותי את לא מהשלוחה??? רוצה עוד משהו... סטודנטית שלמדה בשלוחה של אוני' Y ואפילו למדה באוני' בשנה השלישית. כעבור מס' שנים רצתה את פרוט הקורסים שלמדה כי רצתה להתקבל לאוני' אחרת. אז מה אמרה לה אוני' Y שבה למדה לכי למכללה שבה למדת, את לא שייכת אלינו וכו'... וממש התכחשו. למרות שבהתחלה בקבלה, הם אמרו שהשלוחה זה כמו האוני' והמרצים הם שלא האוני' וכו'... אז מה קרה פתאום????
מנהלת הפורום | 21:45  07/06/09
חשוב שתבדקי אל מול האוניברסיטאות האם תוכלי להתקבל לתואר השני אם נניח את לימודי התואר הראשון עשית ב"אחוה". לגבי מכללת ת"א יפו- יש להם מסלול שלהם של תואר שני שקיבל הכרה כך שלא תהיה בעיה במידה ותרצי להמשיך במכללה זאת.
סגור