פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, ברצוני לדעת על אילו מכללות או מוסדות את ממליצה ללימודי מזכירות רפואית ובנוסף לדעת אם שמעת על מכללת פאר מכיוון שהיא קרובה מאוד למקום מגוריי,הייתי מעוניינת ללמוד שם, התעודות הניתנות על ידה בסיום 450 שעות הם :..תעודת מזכירות רפואית של המכללה, כולל גיליון הערכה של בית חולים - תעודות ניהול מערכות משרדיות לעומדות בהצלחה במבחן משרד העבודה והרווחה. רציתי לדעת אם תעודות אלו יספיקו לי בכדי להשתלב ולהיכנס לתפקיד של מזכירה רפואית ?? האם תעודת ניהול מערכות משרדיות שווה לתעודת מזכירות רפואית מטעם משרד העבודה? בנוסף האם ידוע לך על ביקוש לתפקיד זה?? התחום מושך אותי מאוד והייתי רוצה לעסוק בו. תודה מראש, גלית.
מנהלת הפורום | 21:53  07/06/09
הי גלית היות וקימיים עשרות מוסדות המציעים לימודי מזכירות רפואית, קשה להמליץ באופן ספציפי. חשוב שתשווי תוכניות לימוד בנניח שלושה מוסדות וכן תבדקי את ההכרה של התעודה במשרד העבודה ,כמו כן, נסי להתרשם מרצינות המכללה.בהצלחה
סגור