פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דן | 21:49  26/05/09
האם תואר ראשון בכלכלה עמוס במתמטיקה כמו שאומרים והאם תואר בכימיה עמוס במתמטיקה פחות? האם המתמטיקה בכלכלה היא ברמה גבוהה מאוד?
מנהלת הפורום | 08:47  28/05/09
בכלכלה יש קורסים במתמטיקה אך בעיקר דרישה לחשיבה מופשטת וחשיבה לוגית-מתמטית. בכימיה גם נדרשת גישה כמותית, אם כי הדגש קצת שונה, אך ישנם מבואות במתמטיקה. אם אין לך כלל גישה לתחום המתמטי יהיה לך קושי בלימודי כלכלה.
שלום דן אני מרצה בחוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית בתל חי. וכן פסיכולוג יועץ בבחירת מקצוע. לידיעתך לימודים בחוג זה מחייבים רמה גבוהה של מתמטיקה הן באלגברה והן בחדו"א. אם יש לך קשיים במתמטיקה עליך לבחור כיוון אחר. אבל זאת נדע רק אם נבחן אותך ונראה מה היכולת שלך. בהצלחה ד"ר גרי טריגר פסיכולוג / מאמן / מומחה בבחירת מקצוע וקריירה
סגור