פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 10:17  25/05/09
בוקר טוב! שמי אורית ואני להירשם ללימודים במדרשה לאמנות במכללת בית ברל בהתמחות בציור ורישום. אני מתכננת לשלב עבודה יחד עם הלימודים שלי ורציתי לדעת אם זה אפשרי לבנות את המערכת בצורה גמישה. אני מתכוונת לזה שאם נגיד אני צריך לדחות קורס מסוים, זה יהיה אפשרי. חשוב לי להירשם כבר בימים הקרובים אבל גם להיות עם ראש שקט, ולמען האמת לא נעים לי כ"כ במדרשה לשאול את השאלה הזאת כבר בהתחלה, עוד לפני שנירשמתי. תודה לעונים, אורית
יואב | 14:39  26/05/09
שלום אורית, קוראים לי יואב ואני לומד במדרשה לאמנות ואני לומד ציור ורישום. השאלה של שילוב עבודה ולימודים מטרידה הרבה סטודנטים וגם אותי בין השאר, אבל בשורה התחתונה יש לך מרווח נשימה כדי לעבוד וגם להשקיע בלימודים. לגבי בניית המערכת את צריכה להבין משהו חשוב וזה שיש קורסים שאי אשפר לדחות אותם כי הם הבסיס שלך להתקדם בתואר (סתם לדוגמא, אי אפשר לדלג על ציור א' לפני שלומדים ציור ב'). אבל בגדול שהמערכת די גמישה. העיקר כמובן שבסוף התואר כל הקורסים יהיו לך... העיקר שיהיה לך המון בהצלחה ושתדעי שאת מגיעה ללמוד באחלה מקום. בהצלחה שיהיה לך.
מנהלת הפורום | 08:59  28/05/09
סגור