פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
Ravit | 10:49  19/05/09
שלום לכולם... שמי רווית אני בת 36 ולאחרונה התחלתי להתעניין בתחום מרתק ומאתגר - אימון אישי. החלטתי שאני רוצה להיות מאמנת אישית ויש לי תחושה שאני יכולה להיות טובה בזה. רציתי לדעת היכן מתקיימים סדנאות או קורסים בנושא? אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי תודה
מנהלת הפורום | 14:49  21/05/09
הי רוית קיימים מספר מוסדות שניתן צללמוד בהם ביניהם גם באוניברסיטאות. מציעה לך לחפש באתר זה בחיפוש לימודים, לפנות לאתרים של מאמנים או לחפש בגוגל. חשוב גם שתצרי קשר עם מאמן ובדקי עמו היות והשוק מוצף ופרוץ בתחום זה ויש מסלולי לימוד רציניים ויש מסלולי לימוד לגמרי לא רציניים.
רצון לעזור לזולת. יכולת להוביל מישהו אחר. אסרטיביות ביחד עם רגישות. ראיה רחבה. יוזמה ושיווק עצמי. אם אין לך כל התכונות האלה. חבל לך על הזמן והכסף. בכדי לבדוק עצמך ישנם סדנאות אימון קבוצתיות לטעימה כללית של התחום. אז אולי תתחילו קודם עם סדנא כזאת. ורק לאחר מכן תבדקו במספר בתי ספר של אימון אישי. משום שהשם "אימון" הוא פופולרי ולא מוגדר ואז כל אחד יוצק תוכן מעט שונה לתוך המקצוע הזה. לכו בדזהירות ובצעדים קטנים.
כל מה שקשור לקאוצ'ינג מזכיר קצת את ימי פרוזן יוגורט העליזים וראינו איך הסתיים שם:)
סגור