פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענבר ח | 12:50  12/05/09
שלום לכולם, אני מעוניינת ללמוד לתואר מתחום מדעי ההתנהגות (פסיכולוגיה, קרימינולוגיה וכו') אני מחפשת מוסד לימודי שיהיה בשכר לימוד אוניברסיטאי וכן תנאי קבלה גמישים מפאת פסיכו' וכן ממוצע בגרות יחסית נמוך . יש המלצות למוסד לימודים כזה?
יורם | 14:17  17/05/09
שלום לך, אני יכול להמליץ לך על סמך ניסיון אישי ללמוד קרימינולוגיה בבית ברל. זה יכול להתאים לך בדיוק לדרישות. התוכנית שם מעולה לדעתי, את מרוויחה בה מכל הכיוונים, דבר ראשון את לא צריכה להיגרר ולהיסחב עם הקטע של הפסיכומטרי שהינו מעמסה גם כספית וגם נפשית, לא תצטרכי לשפר או לעשות אם לא עשית. התואר הוא של האוניברסיטה הפתוחה B.A עם תעודת התמקדות בקרימינולוגיה. למרות שהתואר הוא של הפתוחה, ותנאי הקבלה הם של הפתוחה, את מרוויחה לימודים פרונטאליים כמו בכל מקום אחר, הם מרוכזים ליום מלא פעם בשבוע, 3 וחצי שנים. בגלל שהלימודים הם רק יום בשבוע את יכולה לעבוד ולהמשיך להתפרנס שזה יתרון מצוין. עוד יתרון שמתאים בדיוק לדרישות שלך- שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי. סה"כ הלימודים שם מאוד מעניינים ולומדים שם באופן מעמיק את תחום הקרימינולוגיה ואכיפת החוק.
ענבר ח | 09:44  19/05/09
יורם הי, ראשית, תודה על המענה. שנית, מהו שם התואר? חיפשתי משהו כזה באתר של הפתוחה וכן של בית ברל אך לא מצאתי מסלול דומה למה שתיארת. וכן האם במסלול המדובר ניתן ללמוד במסלול דו חוגי? רוב תודות, ענבר
יורם | 12:11  21/05/09
היי ענבר, התואר הוא B.A במדעי החברה והרוח עם התמחות בקרימינולוגיה, חלק מהקורסים הם בקרימינולוגיה וחלק במדעי החברה והרוח. זה מופיע באתר תחת "המגמה לקרימינולוגיה ואכיפת חוק", הנה לינק עם כל הפרטים לגבי התוכנית, אם יש לך עוד שאלות את יכולה להתקשר אליהם או לקבוע פגישת ייעוץ. בהצלחה! http://www.beitberl.ac.il/academic/society/mimshal/criminology/Pages/default.aspx
מנהלת הפורום | 16:57  18/05/09
סגור