פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 21 ומעוניינת ללמוד את תחום עיצוב והפקת אירועים, וכן מכירות ושיווק. כבר המון זמן אני משוטטת באינטרנט ושואלת אנשים היכן הכי כדאי ללמוד את תחום העיצוב הספציפי הזה. נתקלתי באינטרנט סה"כ ב2 מכללות שעניקות תעודה בסוף הקורס שאורך חצי שנה- 7 חודשים. וזה נראה לי לא רציני. אשמח מאד לקבל הכוונה איפה כדאי ללמוד את זה (מקום עם שם טוב וידוע) ומהן הדרישות בשוק, אני מאד שאפתנית ורוצה ללמוד במקום הטוב ביותר. שאלה 2- האם מכירות ושיווק נכלל בתואר של מנהל עסקים? הבנתי מאנשים עם ניסיון שלא כדאי ללמוד מנהל עסקים כתואר ראשון. האם יש תחום יותר מוגדר לנושא מכירות יחצ"נות שיווק וכד'? מצפה לתשובה תודה רבה רבה!!
אשמח לדעת באמת מה כדאי לבחור - איפה ללמוד ובאיזה מקצוע - הפקת אירועים או שיווק ואולי אפילו לשלב בין שני המקצועות. מחכה לעצה. תודה רבה!
ורד | 12:52  16/05/09
ואמרו לי שזה נכלל בתחום של לימודי תקשורת,בכלל זה תחום יותר מדי ספציפי נראה לי...
מנהלת הפורום | 09:23  28/05/09
הי מדובר בתחום שמגיעים אליו מרקעים שונים כגון|: לימודי עיצוב למיניהם (פנים, תעשיתי ועוד) מנהל עסקים, תקשרות או מקורסים מקצועים קצרים בתחום של הפקת אירועים, כך שקשה להצביע על המסלול הנכון ביותר. לגבי- שיווק ויחצנות בכדי לעסוק בשיווק יש להיות בוגר תואר במנהל עסקים, כלכלה או הנדסה תעשיה וניהול יח"צ- מלימודי תקשורת ולימודי תעודה ביחצנות.
סגור